Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sztunia | użytkownik

imię i nazwiskoaga adreswodzislaw sl. zarejestrowany18.03.2007 @01:02:23 ostatnio na stronie27.02.2015 @01:28:54

NIC ŁATWIEJSZEGO NIŻ ZMIENIĆ KOBIETĘ PRZECIĘTNĄ W WYJĄTKOWĄ. WYSTARCZY JĄ POKOCHAĆ.





ZAPRASZAM DO MNIE !!!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4768409
digarty219 komentarze3951 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LATOYA    23.04.2009 @16:59:34
_______
Szanuj innego,a sam bedziesz uszanowany,i pamietaj ze kij na dwa konce
~virgo160    23.04.2009 @13:00:34
dziękuje ślicznie
_______

~sylwias80    23.04.2009 @02:27:34
dziękuje
~loozak84    23.04.2009 @01:40:26
Jestem pod wrażeniem. Przepiękna galeria, wiele wspaniałych zdjęć. Uwielbiam Twoje makro.
~carpatia78    22.04.2009 @22:55:04
bo słonko fajnie przygrzewało...
~majchrz    22.04.2009 @21:43:57
dzieki
~urszula46    22.04.2009 @21:23:32
Dziekuję i pozdrawiam. Może rzeczywiście to japońska wiśnia, nie zastanawiałam się nad tym
~LordGrF    21.04.2009 @02:39:38
ok ja uciekam spac jutro bede przegladal twoje prace bo widze ze masz ich duzo i sa super! dobrej nocy zycze!
~sztunia    21.04.2009 @02:38:01
no nic , na dziś już wystarczy zmykam spać ,późna pora dnia jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam ciepło
_______
NIC ŁATWIEJSZEGO NIŻ ZMIENIĆ KOBIETĘ PRZECIĘTNĄ W WYJĄTKOWĄ ,WYSTARCZY JĄ POKOCHAĆ .
~LordGrF    21.04.2009 @02:35:59
jakos tak ostatnio upodobnalem sobie polowania wlasnie na ptaszki
~Jasia2828    20.04.2009 @09:05:04
Dzięki piękne, miłego dnia
~cilum    19.04.2009 @22:38:38
dziękuje Bardzo ładna galeria!
~Jasia2828    19.04.2009 @16:52:12
Piękna galeria, pozwolisz, że będę tu spacerować
Pozdrawiam serdecznie
~igorimiolczyk    18.04.2009 @09:24:47
BARDZO SIĘ CIESZĘ POZDRAWIAM I MIŁEGO
~malaa7    17.04.2009 @23:07:47
jakkolwiek, piękna roślina!
dziękuję
_______
chwytam chwile, by później wypuścić je bezpowrotnie...
~messis    17.04.2009 @22:46:50
Dziękuję i pozdrawiam...
~crammer    17.04.2009 @22:31:29
dzięki za komentarz... ;]
_______
Zapraszam do mnie Proszę o konstruktywną krytykę ;]
~AGNIK2    17.04.2009 @22:28:48
yy to bedzie ten łabędź na drugim planie i był już nawet potomek julia i romea:P
~goshua    17.04.2009 @22:14:23
śliczne )
~erdetm    17.04.2009 @21:39:58
dzieki
~ajak    17.04.2009 @21:29:34
dziękuję baardzo)
~waldek60    20.03.2009 @07:42:14
Dziękuję. Serdecznie pozdrawiam.
~firletka1    18.03.2009 @18:35:42
bardzo diękuje i ciesze się, że się podoba
~jer    18.03.2009 @12:17:24
Dzięki za wizytę, zapraszam ponownie, pozdrawiam.
~Thady    18.03.2009 @09:10:08
Masz racje dom nie był pd wysokim napieciem
Milego dnia
_______
Zapraszam do Grupy -http://www.digart.pl/grupy/8998/Moja_Rodzina/czlonkowie.html
Jestem szczęśliwy ciesząc się Radością Innych ...
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt